Mini's

Op deze pagina kunt u alle informatie nalezen over het mini voetbal bij SV Blerick

Knipsel.PNG

De mini’s, een initiatief dat circa 11 jaar geleden werd geïntroduceerd binnen SV Blerick, is zeer succesvol. Kinderen, jongens en meisjes, vanaf 5 jaar die op een spelende manier voetballen gaan ontdekken. De nieuwe SV Blerick talenten krijgen de eerste kneepjes van het voetballen op een speelse manier geleerd.

De mini’s trainen elke zaterdagochtend van 09:30 uur tot 10:30 uur op het SV Blerick sportpark om de eerste kneepjes van het voetbal te leren. De spelers moeten om 09:30 uur omgekleed op het veld staan!

De begeleiding van de Mini’s is in prima handen. SVB heeft jaarlijks nieuwe mini’s en nieuwe spelertjes kunnen zich altijd aanmelden. Voor talenten die eraan toe zijn, wordt op zaterdag regelmatig een toernooi georganiseerd door SV Blerick en andere verenigingen in de regio. De ouders worden hierbij nadrukkelijk betrokken onder het motto “Ouder-kind-samen-lid”.

SV Blerick is daarnaast een gezellige club waar kinderen leren op een goede, sociale manier met elkaar om te gaan en om samen sport te beleven, zowel prestatief als recreatief. Kom ook zaterdagmorgen kijken, proeven en voelen hoe leuk het is om bij SVB te voetballen! De Mini's mogen eerst 3x kijken of ze het leuk vinden, voordat ze lid worden.

Tot zaterdag!